Op wereldreis in nhow Amsterdam RAI

Mini-vakantie of workcation in Amsterdamse multiculturele hotspot

Selection_Amsterdam_Lobby1.jpg
Selection_Amsterdam_Restaurant1.jpg
Selection_Amsterdam_Restaurant2.jpg

Amsterdam, 23 maart 2020 – nhow Amsterdam RAI is dit voorjaar de plek voor een vakantie in eigen land. De hotelkamers hebben namelijk een uniek design, geïnspireerd op zes windrichtingen (het zuiden, oosten, noorden, zuidwesten, zuidoosten en noordwesten) en bezorgen gasten een wereldreis in eigen land. Even ontsnappen naar het Verre Oosten of liever naar het warme Zuiden? Het hotel telt 650 luxueuze kamers met thema’s uit alle culturen en een prachtig uitzicht over de stad en omgeving. In de andere ruimtes van het hotel creëren invloeden uit verschillende werelddelen een spannende mix van kleuren en patronen. Met recht is het hotel dé multiculturele hotspot van onze hoofdstad te noemen.

Van noord naar zuid, via oost en west

nhow Amsterdam RAI is met 650 kamers het grootste nieuwgebouwde hotel van de Benelux. Bij binnenkomst worden bezoekers in de lobby direct verrast door kleurrijke designs en bekende patronen van over de hele wereld. Een mix van mandala’s uit India, Mexicaanse “Día de Muertos” doodshoofden of koikarpers uit Japan. Bezoekers kunnen bij hun boeking aangeven welke ‘reis’ ze met hun kamerkeuze willen maken door de voorkeur van hun windrichting door te geven. Creëer je eigen theeceremonie in het oosten, doe een ochtend yogapose in het zuidoosten of ga op werksafari in het zuiden. Reis je liever richting het noordwesten, dan sta je oog in oog met de kleinzoon van ‘Braveheart’. Pak je liever groots uit? Breng je geliefde een serenade in de kleurrijke Zuidwestsuite, neem een frisse ochtenddouche in de Noordsuite of boek een van de meetingruimtes voor een ultieme workcation.

Selection_Amsterdam_Room4.jpg
Selection_Amsterdam_Room1.jpg
Selection_Amsterdam_Room2.jpg

Ongeacht het thema of het doel van je verblijf, voor elke kamer geldt de ultieme nhow ervaring: een uniek uitzicht over Amsterdam en de omgeving dankzij de kamerhoge ramen, state-of-the-art faciliteiten, een heerlijke badkamer en culinaire ervaring waar je ‘u’ tegen zegt. Culinair genieten in hoger sferen doe je met een ontbijt in picknickstijl, een lunch geïnspireerd door een van de culturen of met een diner met waanzinnig uitzicht over het Venetië van het noorden. Geslaagde mini-vakantie of workcation gegarandeerd!

Selection_Amsterdam_Room3.jpg
Selection_Amsterdam_Meeting2.jpg
nhow_Amsterdam_pokebowl.jpeg
  • jpeg

Diervriendelijk

De hoofdstad ontdekken samen met je trouwe viervoeter? Bij nhow Amsterdam RAI zijn huisdieren meer dan welkom! In de speciale huisdierkamers zal het jullie aan niets ontbreken. Jouw furry friend krijgt zijn eigen comfortabele bedje en natuurlijk staan er een voer- en waterbak klaar klaar. Size doesn’t matter: katten en honden in alle formaten kunnen komen logeren. Om jullie verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, voorziet nhow Amsterdam RAI dierenvrienden graag van tips over de fijnste parken en diervriendelijke hotspots. Quality time met je viervoeter gegarandeerd!

Veilig Staycation met Feel Safe at nhow

NH Hotel Group heeft een aantal aanpassingen gemaakt in de operationele processen in de hotels om de gezondheid en veiligheid van gasten en medewerkers wereldwijd te waarborgen. Onder de nieuwe maatregelen samengevat onder de noemer ‘Feel Safe at nhow’ vallen onder andere de digitalisering van hotel services, de aanpassing van desinfectieprocessen, het implementeren van sociale afstandsnormen en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Ga voor meer informatie naar: https://www.nh-hotels.com/highlights/feel-safe/nhow

Over nhow hotels

nhow is het lifestyle merk van NH Hotel Group. Deze iconische hotels zijn ontworpen door onder andere Foster + Partners, OMA (opgericht door Rem Koolhaas), Karim Rashid, Sergei Tchoban en Matteo Thun. Alles in een nhow-hotel is inspirerend en verrassend, van de lobby tot de kamers en van services tot de inrichting. De nhow-ervaring is uniek voor elke gast, maar heeft de 'wow'-factor gemeen. nhow-hotels zijn gelegen in toonaangevende creatieve steden en passen zich, net als een kameleon, aan hun omgeving aan. Ga voor meer info naar www.nhow-hotels.com.