Gastronomisch genieten dichtbij huis met een culinaire staycation

Voor een bijzonder weekend weg, hoef je helemaal niet ver weg te gaan: NH Collection biedt nu een culinaire ‘staycation’ aan in drie Nederlandse hotels. Hierbij geniet je eerst van een vijfgangendiner in het restaurant, om vervolgens in het hotel te verblijven. Ook het ontbijt is inbegrepen in het pakket. Een heerlijke manier om er even uit te zijn, zonder heel lang te hoeven reizen. De deelnemende hotels NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky en NH Collection Eindhoven Centre, staan te trappelen om de gasten te ontvangen en ze een onvergetelijke, gastronomische ervaring te bieden.

twr2020-21 (1).jpg
gastronomy_NH_collection-eindhoven_084_med.jpg
RT_NH_collection-barbizon-palace_152_med.jpg

V.l.n.r. The White Room, VANE Restaurant en Restaurant Vermeer

Elk hotel een andere (culinaire) ervaring

Nu we niet meer in intelligente lockdown zitten, wordt het idee van een weekendje weg in eigen land steeds aanlokkelijker. NH Collection biedt daarom tot 31 december 2020 de ultieme hotelbeleving aan: een vijfgangendiner bereid door een topchef, om daarna te verblijven in een Premium kamer in het hotel. De drie deelnemende hotels bieden allemaal een andere ervaring, zodat er voor ieder wat wils is.

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace bevindt zich in het centrum van Amsterdam, naast het Centraal Station. Het gebouw op zichzelf is al een bezienswaardigheid: het stamt uit de 17e eeuw en bevat nog veel van de originele elementen. In restaurant Vermeer zwaait Michelin-chef Chris Naylor de scepter: hij werkt voornamelijk met lokale producten, waarmee hij robuuste gerechten met pure smaken creëert.

NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky is een icoon in Amsterdam, met The White Room* by Jacob Jan Boerma als culinaire ervaring. Chef de Cuisine Randy Karman serveert hier gerechten die alle zintuiglijke mogelijkheden van smaak bevatten: zuur, bitter, fris, zoet. Daarnaast is het interieur van The White Room al een ervaring op zich: het wordt gezien als het oudste restaurant van Amsterdam.

In het zuiden is NH Collection Eindhoven Centre letterlijk en figuurlijk het gastronomisch hoogtepunt. VANE Restaurant bovenin het hotel biedt een prachtig uitzicht over de stad. De gerechten van topchef en Eindhovenaar Casimir Evens zullen verrassen, verbazen en zeker smaken naar meer.

Don’t rush

Om hun enthousiasme te tonen en in te spelen op de huidige trend op Instagram en Tik Tok, maakten de chefs samen een video in de stijl van de ‘don’t rush-challenge’. Deze video is gedeeld op de NH Collection Facebookpagina, alsmede op hun persoonlijke kanalen. De video is hier te bekijken en downloaden: https://fromsmash.com/Culinary-Staycation-NHCollection

Feel Safe at NH

Een culinaire staycation bij NH Collection is naast een bijzondere ervaring ook helemaal veilig. NH Hotel Group heeft een aantal aanpassingen gemaakt in de operationele processen in de hotels om de gezondheid en veiligheid van gasten en medewerkers wereldwijd te waarborgen. Onder de nieuwe maatregelen in het zogenoemde ‘Feel Safe at NH’ keurmerk vallen onder andere de digitalisering van hotel services, de aanpassing van desinfectieprocessen, het implementeren van sociale afstandsnormen en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Veiligheid staat dus te allen tijde voorop tijdens een mini-vakantie in een NH hotel, zonder in te leveren op de services en gastvrijheid. Voor meer informatie, ga naar: https://www.nh-hotels.nl/bezienswaardigheden/feel-safe.

Einde persbericht -

Over NH Collection

NH Collection is het premium merk van NH Hotel Group met hotels in iconische gebouwen in wereldsteden zoals Amsterdam, Berlijn, Brussel, Buenos Aires en Madrid. Er zijn 83 NH Collection hotels op 53 bestemmingen wereldwijd. Deze hotels hebben hun authentieke karakter behouden en  zorgen voor een fascinerende hotelervaring. NH Collection hotels bieden meer dan zomaar een hotelervaring. De hotels zijn doordacht ontworpen voor diegenen die het beste uit hun verblijf willen halen en onvergetelijke momenten willen beleven. Of het nu is voor een zakenreis of een stedentrip, voor een uitgebreide fine dining ervaring of hoogstaande lunch, een relaxmoment of een vergadering, de hotels van NH Collection bieden inspirerende, veelzijdige en stimulerende locaties voor maximale creativiteit en plezier.

NH Hotel Group

Persafdeling Benelux

Nikita Foe

Tel: +31 (0)6 21 28 05 31

Email: communication.ne@nh-hotels.com

Corporate website: www.nh-collection.com

Over Minor Hotels Europe & Americas - Northern Europe

Minor Hotels is a global hospitality group operating over 550 hotels, resorts and residences in 56 countries, pursuing its vision of crafting a more passionate and interconnected world. As a hotel owner, operator and investor, Minor Hotels fulfils the needs and desires of today’s global travellers through its diverse portfolio of eight hotel brandsAnantara, Avani, Elewana Collection, NH, NH Collection, nhow, Oaks and Tivoliand a collection of related businesses. Minor Hotels is rapidly accelerating its global growth ambitions, aiming to add more than 200 hotels by the end of 2026.

Minor Hotels is a proud member of the Global Hotel Alliance (GHA), the world's largest alliance of independent hotel brands, and participates in the GHA DISCOVERY loyalty programme.

For more information, please visit minorhotels.com and connect with Minor Hotels on Facebook and LinkedIn.

Minor Hotels ist eine internationale Hotelgruppe, die über 550 Hotels, Resorts und Residenzen in 56 Ländern betreibt und als Vision das Ziel einer passionierteren und vernetzteren Welt verfolgt. Als Hoteleigentümer, -betreiber und - investor mit einem vielfältigen Portfolio aus acht Hotelmarken - Anantara, Avani, Elewana Collection, NH, NH Collection, nhow, Oaks und Tivoli - sowie einer Reihe damit verbundener Geschäftsbereiche deckt Minor Hotels die Bedürfnisse und Wünsche der Reisenden von heute ab. Minor Hotels beschleunigt sein globales Wachstum und strebt an, bis Ende 2026 mehr als 200 Hotels zu eröffnen.

Minor Hotels ist stolzes Mitglied der Global Hotel Alliance (GHA), der weltweit größten Allianz unabhängiger Hotelmarken, und nimmt am GHA DISCOVERY Treueprogramm teil.

Weitere Informationen finden sich online unter minorhotels.com sowie auf Facebook und LinkedIn.

Over Minor Hotels:

Minor Hotels is een wereldwijde hospitality groep met meer dan 550 hotels, resorts en residenties in 56 landen, die haar visie nastreeft om een meer gepassioneerde en onderling verbonden wereld te creëren. Als eigenaar, exploitant en investeerder van hotels vervult Minor Hotels de behoeften en wensen van de hedendaagse wereldwijde reizigers door middel van haar diverse portfolio van acht hotelmerken - Anantara, Avani, Elewana Collection, NH, NH Collection, nhow, Oaks en Tivoli - en een verzameling van gerelateerde bedrijven. Minor Hotels versnelt snel haar wereldwijde groeiambities en streeft ernaar om tegen het einde van 2026 meer dan 200 hotels toe te voegen.

Minor Hotels is een trotse lid van de Global Hotel Alliance (GHA), 's werelds grootste alliantie van onafhankelijke hotelmerken, en neemt deel aan het GHA DISCOVERY loyaliteitsprogramma.

Voor meer informatie, bezoek alstublieft minorhotels.com en volg Minor Hotels op Facebook en LinkedIn.