NH Collection Amsterdam Flower Market biedt de hotelgast een unieke ervaring in elegant, prijswinnend interieur

Hotel van NH Hotel Group wordt na renovatie beloond met gerenommeerde award voor Best Restyling

entree-awards-2019-best-restyling.jpg

Op de foto: Christian Rothbauer, General Manager van NH Collection Amsterdam Flower Market en Pim de Lange, mede-eigenaar Ter Marsch & Co

Amsterdam, 27 november 2019. Na een renovatie van zes maanden werd onlangs NH Carlton Amsterdam getransformeerd tot het premium NH Collection Amsterdam Flower Market én werd het bijbehorende hamburgerrestaurant Ter Marsch & Co in volledig nieuwe stijl heropend. Dat bleef niet onopgemerkt. Maandagavond won het succesvolle duo de prijs voor ‘Best Restyling’ tijdens de Entree Awards 2019. Deze prestigieuze horecavakprijzen worden jaarlijks uitgereikt en de jury was het er unaniem over eens dat door de restyling het interieurconcept  van het hotel en het restaurant elkaar prachtig versterken.

Bloemeninspiratie

Het interieur verwijst naar het kosmopolitische en diverse karakter van de hoofdstad, de naastgelegen Bloemenmarkt en de omliggende bloemenvelden. Het designbureau TBC Interiorismo was verantwoordelijk voor het hotelinterieur. Samen met het ontwerpbureau Dark&Stormy werd bij Ter Marsch & Co een spectaculair interieurontwerp gerealiseerd met een eclectische mix van kleuren, patronen en bloemen.

RSP_NH_collection-amsterdam-flower-ma_143_low.jpg
B_NH_collection-amsterdam-flower-ma_198_low.jpg
RC_NH_collection-amsterdam-flower-ma_175_low.jpg

Op de foto’s van links naar rechts: Superior hotelkamer NH Collection Amsterdam Flower Market, Receptie NH Collection Amsterdam Flower Market en Bar Ter Marsch & Co

Juryrapport

“Hier werkt een premium hotelmerk samen met een jonge groep ondernemers. Waar het NH Collection hotel de Bloemenmarkt op elegante wijze naar binnen haalt, doet het restaurant Ter Marsch & Co dit op een extravagante manier. Wat een catchy zaak is dit. Kleur, feest en uitbundig. Maar wel laagdrempelig en zónder dat het too much is. De lobby van het hotel voelt als het verlengde van de Bloemenmarkt, maar ook hier geldt: dat het niet té is. We zijn verder héél erg te spreken over de verrassende en zeer prettige kamers”, aldus de jury.