NH Hotel Group trots op nieuwe samenwerking met PSV

_PZ36003.jpg
_PZ36029.jpg

NH Hotel Group thuisbasis bij wedstrijden

Op het dakterras van NH Collection Eindhoven Centre werd afgelopen vrijdag het contract ondertekend. Met uitzicht op het Philips Stadion tekenden Regional Director of Operations Walter Kok en Hotel Director van NH Conference Centre Koningshof Ernst van der Waal van NH Hotel Group de deal met Commercieel Directeur van PSV Frans Janssen. Onderdeel van de samenwerking is dat de teams van PSV bij hun reizen gebruik gaan maken van de hotels van NH Hotel Group, die tevens als lunch-, diner- of rustplaats bij wedstrijden gaan fungeren.

Ontzorging op topniveau

“Met NH Hotels, één van de merken van NH Hotel Group, hebben we een prachtige naam aan onze sponsorpiramide mogen toevoegen,” reageert Janssen van PSV. “De samenwerking ontzorgt en geeft de spelers een herkenbare basis waar het altijd op kan terugvallen voor en na wedstrijden. Als onderdeel van de samenwerking is afgesproken dat NH Hotel Group strategisch zal gaan meedenken op het gebied van voeding rond wedstrijden.”

“Alle hotels van NH Hotel Group, met name het nabijgelegen NH Conference Centre Koningshof en NH Collection Eindhoven Centre, kijken ernaar uit de voetballers een comfortabel, gezond en sportief verblijf met persoonlijke service te bieden. Daarnaast staan technologie en innovatie bij ons hoog in het vaandel en werken wij reeds samen met de meeste bedrijven achter hoofdsponsor Brainport, namelijk Philips, ASML, VDL en de High Tech Campus. Wij zijn trots een bijdrage te kunnen leveren aan de prestaties van PSV,” aldus Walter Kok en Ernst van der Waal van NH Hotel Group.

NH Hotel Group is een gevestigde multinationale speler en een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties in Europa en Amerika, waar het meer dan 350 hotels exploiteert, waaronder het eerder genoemde vijfsterren NH Collection Eindhoven Centre in de binnenstad van Eindhoven en het onlangs gerenoveerde NH Conference Centre Koningshof in Veldhoven. NH Hotel Group heeft 35 andere hotels in Nederland. Sinds 2019 werkt de hotelketen samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk met aanwezigheid in meer dan vijftig landen over de hele wereld. Samen bezitten de twee concerns een portfolio van ruim 500 hotels, opgebouwd rond acht merken:

NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks.

Over Minor Hotels Europe & Americas - Northern Europe

Minor Hotels is a global hospitality group operating over 550 hotels, resorts and residences in 56 countries, pursuing its vision of crafting a more passionate and interconnected world. As a hotel owner, operator and investor, Minor Hotels fulfils the needs and desires of today’s global travellers through its diverse portfolio of eight hotel brandsAnantara, Avani, Elewana Collection, NH, NH Collection, nhow, Oaks and Tivoliand a collection of related businesses. Minor Hotels is rapidly accelerating its global growth ambitions, aiming to add more than 200 hotels by the end of 2026.

Minor Hotels is a proud member of the Global Hotel Alliance (GHA), the world's largest alliance of independent hotel brands, and participates in the GHA DISCOVERY loyalty programme.

For more information, please visit minorhotels.com and connect with Minor Hotels on Facebook and LinkedIn.

Minor Hotels ist eine internationale Hotelgruppe, die über 550 Hotels, Resorts und Residenzen in 56 Ländern betreibt und als Vision das Ziel einer passionierteren und vernetzteren Welt verfolgt. Als Hoteleigentümer, -betreiber und - investor mit einem vielfältigen Portfolio aus acht Hotelmarken - Anantara, Avani, Elewana Collection, NH, NH Collection, nhow, Oaks und Tivoli - sowie einer Reihe damit verbundener Geschäftsbereiche deckt Minor Hotels die Bedürfnisse und Wünsche der Reisenden von heute ab. Minor Hotels beschleunigt sein globales Wachstum und strebt an, bis Ende 2026 mehr als 200 Hotels zu eröffnen.

Minor Hotels ist stolzes Mitglied der Global Hotel Alliance (GHA), der weltweit größten Allianz unabhängiger Hotelmarken, und nimmt am GHA DISCOVERY Treueprogramm teil.

Weitere Informationen finden sich online unter minorhotels.com sowie auf Facebook und LinkedIn.

Over Minor Hotels:

Minor Hotels is een wereldwijde hospitality groep met meer dan 550 hotels, resorts en residenties in 56 landen, die haar visie nastreeft om een meer gepassioneerde en onderling verbonden wereld te creëren. Als eigenaar, exploitant en investeerder van hotels vervult Minor Hotels de behoeften en wensen van de hedendaagse wereldwijde reizigers door middel van haar diverse portfolio van acht hotelmerken - Anantara, Avani, Elewana Collection, NH, NH Collection, nhow, Oaks en Tivoli - en een verzameling van gerelateerde bedrijven. Minor Hotels versnelt snel haar wereldwijde groeiambities en streeft ernaar om tegen het einde van 2026 meer dan 200 hotels toe te voegen.

Minor Hotels is een trotse lid van de Global Hotel Alliance (GHA), 's werelds grootste alliantie van onafhankelijke hotelmerken, en neemt deel aan het GHA DISCOVERY loyaliteitsprogramma.

Voor meer informatie, bezoek alstublieft minorhotels.com en volg Minor Hotels op Facebook en LinkedIn.